Elkerliek ziekenhuis, locatie Helmond

Ziekenhuis

Wesselmanlaan 25 5707 HA Helmond
Deze locatie is onderdeel van Elkerliek ziekenhuis

Waardering van Elkerliek ziekenhuis, locatie Helmond - Helmond op 7 augustus 2018 Geverifieerd

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Galstenen

Specialisme

Chirurgie (Heelkunde)

Mijn ervaring met het Elkerliek ziekenhuis heeft eigenlijk 2 kanten. Ik werd door mijn huisarts doorgestuurd naar de afdeling poli chirurgie vanwege ernstige galaanvallen en gewichtsverlies. (7kg.) Tijdens mijn consult aan Dr. de Vries Reiling kreeg ik het gevoel dat die mij niet serieus nam. Hij deelde mij mede dat mijn galblaas verwijdert moest worden vanwege galstenen, Toen ik hem vroeg of hij er spoed achter wilde zetten omdat ik zo vaak aanvallen had tijdens de nacht en al een paar dagen ervoor snachts de huisartsenpost bezocht had was zijn antwoord als volgt: "Wij werken hier momenteel volgens een vakantie rooster en patiënten met kanker en botbreuken gaan voor. En aangezien u er al tijden last van heeft.....dus nee ik kan er geen spoed van maken". Uiteindelijk moest ik 4 dagen daarna weer naar de huisartsenpost in de nacht en adviseerde de dienstdoende arts om het via mijn huisarts te regelen. Met als gevolg dat ik die week daarna eindelijk geholpen werd. De operatie werd verricht door Dr. Bos-van Rossum. Gelukkig! Hierbij moet wel vermeld worden dat de dag van de operatie alles wel goed en vriendelijk verlopen is. Graag wil ik eerst contact met een medewerker van het ziekenhuis alvorens dit bericht openbaar te maken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Elkerliek ziekenhuis, locatie Helmond? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.