Waardering van Erasmus MC - Centrum - Rotterdam op 15 oktober 2017

2.7
  • Neurologische aandoeningen
  • Chirurgie (Heelkunde)

Donderdag opgenomen pijn score 10. Aan de ketamine pomp hielp wel goed maar toen het ging werken haalde ze me van de pomp af. Ze wilde me oxxynorm geven. Heb ze gezegd dit eerder te hebben gehad en dat ik met ambulance werd weg gehaald. Ze wilde toch dat ik het nam. Zei de broeder op jou verantwoordelijkheid, oke zei die. Maar na lang zeuren toch niet gegeven.  Dan maar mijn gabapentine omhoog naar 900. Ik zei ze luister heb eerder 1200 gehad werkte niet. Luisteren ho maar. Zei ze net weet je wat ik klaag niet meer vind het best ga morgen naar huis met pijn score 10 ben er klaar mee. Zuster zei ja dat is prima als jij dat wil. Nee dat wil ik niet, ik wil na 5 dagen opname zonder pijn naar huis maar jullie luisteren niet! Ga morgen mijn huisarts bellen om me gal te spugen hoe vreselijk dit ziekenhuis is hoe je hier als kind word behandeld dat ze je medicijnen willen geven waar je niet tegen kan. Ben klaar met dit ziekenhuis. Vraag morgen mijn dossier mee en ze mogen mij hier uit schrijven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Erasmus MC - Centrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.