Erasmus MC - Centrum

Waardering van Erasmus MC - Centrum - Rotterdam op 21 juli 2014

Overige aandoeningen

Specialisme

Interne geneeskunde

Een arts-assistent ontvangt ons in een bedompt kamertje zonder ramen. Hij richt vragen op ons af als kanonschoten en heeft al een reactie voordat wij een antwoord hebben kunne geven. Kortom: deze meneer kan niet luisteren, heeft zijn oordeel al klaar voordat hij goed heeft doorgevraagd en kan qua bejegening nog heeel veel leren. Het is jammer dat er niet iemand bijzit om deze meneer te beoordelen. We worden het kamertje uitgebonjourd als hij klaar is en daar sta je dan: gefrustreerd en niet geholpen. Onze indruk van het Erasmus MC positief als het gaat om de medewerkers achter de balie, maar negatief is dat het een grote fabriek is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Erasmus MC - Centrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.