Waardering van Erasmus MC - Centrum - Rotterdam op 7 augustus 2012

8.7

eindelijk door de huisarts (niet mijn eigen) doorgestuurd om een moedervlek te laten bekijken. de arts wilde het zo snel mogelijk weghalen, kon dezelfde middag terug komen. arts en zijn co assistent moesten wel even kijken of er een kamer vrij was. dr. van wijnen en zijn assistent hebben het verwijderd en een versnelde uitslag aangevraagd. het bleek kwaadaardig te zijn en stond op het punt om uit te zaaien. ik was er dus net op tijd bij en werd gefeliciteerd. daarna moest er nog een halve cm. worden weggesneden. steeds andere medewerkers gehad, die hadden zich goed voorbereid en ik hoefde niks 2x te vertellen. ben heel erg dankbaar hiervoor.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Erasmus MC - Centrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.