ETZ Elisabeth

Ziekenhuis

Hilvarenbeekseweg 60 5022 GC Tilburg
Deze locatie is onderdeel van ETZ

Waardering van ETZ Elisabeth - Tilburg op 3 december 2012

Afspraak maken ging gemakkelijk, de daadwerkelijke afspraak ging fout. Ik had een afspraakbevestiging via een brief gekregen en bij aankomst op de andere afdeling bleek de afspraak niet gemaakt te zijn. Dat vind ik heel slordig. Parkeren en wachtruimtes zijn goed. Behandel kamer ziet er wat kaal uit. De medewerkers zijn correct en snel en vriendelijk. De vragen die ik had zijn goed beantwoordt. De wegwijzers en de communicatie vanuit de brief is goed. Arts heeft uitgebreid de tijd genomen en maakte het informatief door foto's te laten zien over eerdere ingreep. Ik heb nog te weinig kennis over dit ziekenhuis om dit aan te bevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ETZ Elisabeth? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.