ETZ Elisabeth

Ziekenhuis

Hilvarenbeekseweg 60 5022 GC Tilburg
Deze locatie is onderdeel van ETZ

Waardering van ETZ Elisabeth - Tilburg op 3 december 2012

Het maken van afspraken gaat heel makkelijk: ik heb bijvoorbeeld een jaarlijkste controle en daarvoor wordt er vanuit het ziekenhuis contact met mij opgenomen om die afspraak in te plannen, daar hoef ik zelf niets meer aan te doen. De accommodatie is goed, vooral het nieuwe gedeelte is fantastisch. Ik lig nu nog in het oude gedeelte en daar is het nog allemaal heel erg krap. De medewerkers zijn vriendelijk, meelevend en ze nemen de tijd voor je (longafdeling en orthopedie). Ze kennen hier in het ziekenhuis echt je verhaal. Ik krijg allerlei folders met informatie, ik heb een voorlichtingsmorgen gehad, de informatievoorziening is prima. De behandeling was goed, ik vond het alleen jammer dat de dokter maar een keer bij mij op bezoek is geweest. De nazorg in het ziekenhuis is ook heel goed: ik kan altijd contact opnemen met de nazorgverpleegkundige en dat vind ik geweldig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ETZ Elisabeth? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.