Waardering van ETZ Elisabeth - Tilburg op 25 februari 2014

5.7
  • COPD
  • Longziekten en tuberculose

Het maken van een afspraak is vreselijk op de longafdeling. Ze kunnen maar 6 weken vooruit plannen, maar de longartsen zitten ook 2 weken in het Tweesteden ziekenhuis en kun je dus geen afspraak maken in het Elisabeth! Dan blijft er niet veel meer over! Dit is echt heel slecht en komt voor een chronisch zieke iedere keer weer terug!

Reactie van/namens Ziekenhuis ETZ Elisabeth - Tilburg

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij begrijpen de frustratie en misschien kunnen wij door uw opmerking verbeteringen doorvoeren. Om dit nog beter in kaart te brengen verzoeken wij u om contact met onze klachtenfunctionarissen op te nemen. Naast het feit dat u een klacht heeft, is het ook een suggestie hoe zaken anders geregeld moeten worden. Zeer waardevolle informatie voor ons als lerende organisatie. U kunt de verschillende contactmogelijkheden bekijken op http://www.elisabeth.nl/klacht. Met dank voor de genomen moeite.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ETZ Elisabeth? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.