ETZ Elisabeth

Ziekenhuis

Hilvarenbeekseweg 60 5022 GC Tilburg
Deze locatie is onderdeel van ETZ

Waardering van ETZ Elisabeth - Tilburg op 3 december 2012

Het personeel is heel vriendelijk, ik ben heel lovend. Ook de behandeling is perfect, ik heb een vervelende aandoening, maar het ziekenhuis weet er raad mee. Ik had een hele gecompliceerde aandoening aan mijn been en daar heeft men zich grondig op voorbereid: er kwamen heel veel artsen aan mijn bed en zij hebben het enorm goed gedaan, ze hebben de operatie goed volbracht. De menselijke kant van het ziekenhuis is geweldig. De afspraken worden gemaakt door het ziekenhuis zelf. De accommodatie is een beetje achterhaalt: alles is wel erg kleinschalig. Je kunt bijvoorbeeld met 1 bed tegelijk door de gang, maar verder is het wel heel comfortabel. Er wordt naar mij geluisterd in het ziekenhuis: wanneer ik iets vraag, wordt daar ook iets mee gedaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ETZ Elisabeth? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.