Waardering van ETZ TweeSteden - Tilburg op 16 november 2016

3.5
  • Hartritmestoornissen
  • Cardiologie

Door huisarts per ambulance ingestuurd naar Twee Steden zkh (het ETZ-centrum voor cardiologie in Tilburg) ivm pijn op de borst met uitstraling en onregelmatig hart. Personeel toont vnl desinteresse en hanteert tamelijk vaak n toon alsof men een verstandelijk beperkte kleuter aanspreekt. Hartklachten zeggen niets over verstandelijke vermogens. Had ook sterk de indruk dat men onder te hoge tijdsdruk stond. Kwestie van organisatie lijkt mij. Onderlinge communicatie zeer gebrekkig. Soms spreekt men elkaar zelfs tegen. Eindoordeel: zwaar onvoldoende. Terwijl dit hethart-centrum van Tilburg e.o. is!

Reactie van/namens Ziekenhuis ETZ TweeSteden - Tilburg

geplaatst op 25 november 2016

Namens Organisatorisch hoofd Cardiologie:
"Dank voor uw reactie. Het spijt ons dat dit uw ervaring is. Graag zou ik met u in gesprek gaan. U kunt dit gesprek regelen via de klachtenfunctionaris van ons ziekenhuis"

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ETZ TweeSteden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.