ETZ TweeSteden

Ziekenhuis

Dr. Deelenlaan 5 5042 AD Tilburg
Deze locatie is onderdeel van ETZ

Waardering van ETZ TweeSteden - Tilburg op 22 juli 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Specialisme

Reumatologie

Heb vrij ernstige aandoening van artrose(ziekte van forestier en dish);ben in totaal vier keer bij reumatologisch verpleegkundige geweest. Laatste keer kreeg ik te horen dat ik uitbehandeld was.Maar geen tips gekregen wat ik nog kan ondernemen. Ben wel door verwezen naar revalidatie arts,ook daar geen resultaten. Daarna naar mijn uitstekende huisarts gegaan die een doppleronderzoek laat uitvoeren omdat ik nauwelijks nog 30 meter kan lopen.Onderzoek is op 18/07/2018 aangevraagd en ben vrijdag 3.5 uur bezig geweest om te vragen voor wanneer ik geholpen word. Bij ETZ was niets bekend terwijl huisarts mij een kopie gegeven heeft van aanvraag. Antwoord van ETZ: door automatisering (EPD) gaan er regelmatig dingen fout. Heb klacht ingediend bij klachtencommissie van ETZ. Ben zelf gelukkig nog scherp van geest;maar vraag mij af hoe mensen die dat niet meer zijn dit soort zaken moeten ervaren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ETZ TweeSteden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.