Waardering van ETZ TweeSteden - Tilburg op 18 november 2017

8.8
  • Galstenen
  • Chirurgie (Heelkunde)

Na acute glablaasontsteking opgomen in etz. Daar onderzocht en met spoed dmv kijkoperatie geopereerd aan de galblaas. Begeleiding en voorlichting was uitstekend en vol zorg. Verpleging op de afdeling chirurgie was geweldig goed. Niets was de verpleging teveel en men luisterde ook heel goed naar je.het eten werd wel met liefde opgediend maar smaakte niet altijd, kan ook aan mij liggen. Snachts was t wel koud op de afdeling. Allesoverziend een plotselinge vervelende situatie voor mij die op bijzonder goede wijze is opgevangen door artsen en verplegend personeel. T is dat je niet voor je plezier naar het ziekenhuis gaat, maar vanwege de behandeling zou je zo terug willen. Mijn welgemeende complimenten voor iedereen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ETZ TweeSteden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.