Waardering van Flevoziekenhuis Almere - Almere op 15 maart 2019

4.4
  • Slaapapneu

De 2e maal dat je denkt de afspraak met een specialist te hebben. De naam van de specialist staat zelfs in de Flevo behandelcoach App. Dat blijkt niet zo te zijn, het is met 1 van de consulenten. Daar is op zich niets mis mee, indien dit van te voren medegedeeld zou zijn. De afspraak wordt bevestigd idmv sms en een email. Ik vind dit zeer onbeleefd. Collega rent binnen zonder te kloppen of excuus engerds aan dat de consulent verwacht wordt op een vergadering. Fijn gesprek. De afspraak wordt door de afdeling gemaakt en wij waren op tijd.

Reactie van/namens Ziekenhuis Flevoziekenhuis Almere - Almere

geplaatst op 21 maart 2019

Beste heer/mevrouw, wij betreuren het dat u niet tevreden bent over de zorgverlening van onze poli Longziekten. Wij gaan uitzoeken of de informatie die via de Behandelcoach-app wordt meegestuurd bij een afspraak voor de slaapapneu-consulente, juist is. Is dat niet het geval dan passen wij de informatie uiteraard aan. Daarnaast willen wij u uitnodigen om contact op te nemen met de bedrijfsleider van de afdeling, mevrouw Hensbergen, om uw ervaringen rond uw afspraak te bespreken. Dit kan via telefoonnummer 036-868 8853 of chensbergen@flevoziekenhuis.nl.
Met vriendelijke groet, het Flevoziekenhuis

Bent u of werkt u voor Flevoziekenhuis Almere? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.