Waardering van Flevoziekenhuis Almere - Almere op 23 februari 2018

6.8
  • Rughernia
  • Neurochirurgie

De doorverwijzing en snelheid waarmee ik bij de neurochirurg terecht kon was super!  De uitleg van dr hoefnagels neurochirurg voor de stenose en hernia operatie was  uitstekend. De preoperatief vreemd want na een gesprek over een ruggeprik bleek op de ok dat dit niet was doorgekomen en werd het een algehele narcose.  De voorbereidingspapieren en boekjes prima maar eenmaal in het ziekenhuis na een geslaagde operatie bleek men geen kussen te hebben voor tussen mijn benen voor het op de zij liggen. Dit werd als aanbeveling gedaan na de operatie. De nachtverpleegkundige had het niet zei ze want er waren teveel herniapatienten dus pech gehad!  Vervolgens mijn bloeddrukmedicijn die ik s avonds inneem en zelf had meegenomen en doorgesproken niet gekregen. S morgens werd de uitleg gegeven dat men alleen s ochtends dat soort medicatie gaf !  Donderdags om 15.15 uur geopereerd en vrijdagmorgen om half negen in mijn uppie gedoucht!  Als er wat is roep je maar zei de verpleegkundige! Zeer apart want misschien kun helemaal niet meer roepen! Gevraagd om paracetamol 1000 Mg tabletten vanwege makkelijker innemen! Was toegezegd samen met oxycodon en s avonds werd door apotheek oxycodon gebracht!  Geen paracetamol! Bij ontslag uit ziekenhuis werd verteld en ook dat staat in de boekjes dat ik zondagmiddag gebeld zou worden om te vragen hoe het gaat!  Dit moet 9 dagen na de operatie nog gebeuren! Kortom uitstekende behandeling neurochirurg en dames polikliniek neurologie maar er zijn toch heel wat dingen tijdens opname fout gelopen!

Reactie van/namens Ziekenhuis Flevoziekenhuis Almere - Almere

Geachte heer/mevrouw, wij betreuren het dat u niet tevreden bent over een deel van de zorgverlening van ons ziekenhuis. Wij zouden het op prijs stellen indien u ons de gelegenheid geeft om inhoudelijk te reageren op uw ervaring. Zou u middels een e-mail aan communicatie@flevoziekenhuis.nl uw telefoonnummer aan ons willen doorgeven zodat de betrokken bedrijfsleider/teamleider rechtstreeks contact met u kan opnemen? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, het Flevoziekenhuis

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Flevoziekenhuis Almere? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.