Flevoziekenhuis Almere

Ziekenhuis

Hospitaalweg 1 1315 RA Almere
036-868 88 88
Deze locatie is onderdeel van Flevoziekenhuis

Waardering van Flevoziekenhuis Almere - Almere op 3 april 2017

Botbreuken

Specialisme

Chirurgie (Heelkunde)

De SEH en de traumachirurg waren erg vriendelijk de dag van het ongeval.Na 2 dagen moest ik terug komen in het ziekenhuis om de operatie te bespreken (11.00 uur), de opname te regelen (15.10 uur) en een hartfilmpje te laten maken. Dankzij de oplettendheid van mijn dochter hebben wij het filmpje laten maken tussen de twee afspraken in en niet om 16.00 uur (de tweede afspraak was uitgelopen).Dit alles op een vrijdag.Op maandagochtend was ik als eerste aan de beurt voor de operatie. Helaas waren de gegevens én het hartfilmpje nog niet aanwezig en de poli gaat pas om 09.00 uur open!Na de operatie moest ik 3 dagen blijven ivm een mogelijke infectie in het traumagebied. Op de afdeling was al die dagen niet duidelijk hoeveel en welke medicatie ik via het infuus toegediend moest krijgen.Kortom: het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Aan de communicatie onderling schort veel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Flevoziekenhuis Almere? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.