Waardering van Flevoziekenhuis Almere - Almere op 8 mei 2019

1.0
  • Nucleaire geneeskunde

Met een verwijzing van de huisarts naar het Flevoziekenhuis gegaan op verdenking van een breuk of scheur in mijn voet. Daar werd een foto gemaakt en werd geen van beiden geconstateerd maar er werd een naald in mijn voet gezien. Dan zou je denken dat hij eruit gehaald zou worden ant de pijn is ondragelijk en je bent toch uiteindelijk in het ziekenhuis met hopelijk de kundigheid in huis maar in plaats daarvan werd ik weggestuurd en moest maar naar mijn huisarts terug gaan. Nu een dag later constateert de huisarts dat de naald er zo diep in zit dat hij hem niet kan wegsnijden/verwijderen. Ik word nu doorgestuurd naar Ter gooi in Hilversum en zij gaan onder volledige narcose de naald verwijderen. Het is ronduit schandelijke van het Flevoziekenhuis mij gewoon weg te sturen. Deze mening wordt vandaag ook gedeeld door verschillende onafhankelijke medici. Ik ga hier dan ook zeer zeker werk van maken!

Reactie van/namens Ziekenhuis Flevoziekenhuis Almere - Almere

geplaatst op 8 mei 2019

Beste heer/mevrouw, wij betreuren het dat u deze negatieve ervaring heeft met de zorgverlening in het Flevoziekenhuis en willen u wijzen op de mogelijkheid om een klacht in te dienen via het klachtenformulier op onze website: https://www.flevoziekenhuis.nl/uw-ervaring-telt/klachtenformulier
Wij zouden het op prijs stellen indien u ons op deze manier de gelegenheid geeft om inhoudelijk te reageren op de door u geplaatste recensie. Met vriendelijke groet, het Flevoziekenhuis

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Flevoziekenhuis Almere? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.