Waardering van Flevoziekenhuis Almere - Almere op 9 januari 2018

2.0
  • Spijsverteringsaandoeningen
  • Bloedprikken/afnamelaboratorium

Mijn dochter moest bloed laten prikken, Nou de huisarts gaf door dat ze het hadden verpest. Mijn dochter wordt nu via de huisarts doorverwezen naar Maag, darm Lever afd. want haar probleem werd erger. Nu komt ze daar aan op 8-1-2018 jl. En nu moet ze weer bloed laten prikken en ontlasting inleveren. Nou wat denk je;Ze krijgt 2 ontlasting potjes met de naam van een andere patient. Dus wat zou er gebeuren als ze dit niet had gezien. Waarvoor zij behandeld moet worden, daar zou die andere patient voor behandeld worden en een andere patient zou medicijnen en behandeling krijgen waarvoor mijn dochter behandeld zou moeten worden. Het Flevoziekenhuis moet zorvuldiger en nauwkeurig omgaan met dit soort dingen. Het kan namelijk gevaarlijk zijn als iemand voor een verkeerde ziekte wordt behandeld.

Reactie van/namens Ziekenhuis Flevoziekenhuis Almere - Almere

Geachte heer/mevrouw, wij vinden het zeer vervelend dat uw dochter deze negatieve ervaring heeft met de afdeling MDL. Graag willen wij dit onderzoeken en verzoeken u daarom telefonisch contact op te nemen met de bedrijfsleider van de afdeling via 036-868 9044. Met dank en vriendelijke groet, het Flevoziekenhuis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Flevoziekenhuis Almere? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.