Waardering van Flevoziekenhuis Almere - Almere op 12 juni 2019

4.6
  • Liesbreuk
  • Anesthesiologie

Mijn huisarts heeft me doorverwezen naar chirurgie in het Flevo ziekenhuis i.v.m. een liesbreuk. Na onderzoek van de chirurg heeft deze uitgelegd wat en hoe dit zou worden uitgevoerd en een afspraak gemaakt met  de poli Preoperative screening op 13 Mei 2019, 2 weken later. Na het gesprek met de Anesthiloge doorgestuurd naar Cardiologie en bloedprikken. Vandaag 11 Mei 2019 kontakt gezocht met mijn huisarts vanwege zware pijn in mijn onderbuik mede veroorzaakt door darmklachten. Deze heeft met veel moeite na een half uur bellen kontakt met de poli Chirurgie kunnen maken, echter zonder resultaat want de uitslagen van de 3 onderzoeken waren nog niet binnen. Dit is een grove vorm van nalatigheid en gebrek aan management en ik ben dan ook niet breid om me in dit ziekenhuis te laten behandelen.

Reactie van/namens Ziekenhuis Flevoziekenhuis Almere - Almere

geplaatst op 13 juni 2019

Beste heer/mevrouw,
Wij vinden het zeer vervelend dat u deze negatieve ervaring heeft met onze afdeling Chirurgie. Wij zouden het op prijs stellen indien u ons de gelegenheid geeft om inhoudelijk te reageren op uw bericht. Zou u - middels een e-mail aan chirurgie@flevoziekenhuis.nl - uw telefoonnummer aan ons willen doorgeven zodat de teammanager van de polikliniek rechtstreeks contact met u kan opnemen? Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet, het Flevoziekenhuis

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Flevoziekenhuis Almere? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.