Waardering van Flevoziekenhuis Almere - Almere op 13 juni 2012

3.5

Mijn vader was enkele weken opgenomen op afdeling interne geneeskunde. Mijn vader kwam daar heel slecht tot rust, lag op een 4 persoonskamer waar het altijd stonk naar diaree en urine. Er werd heel slecht naar hem en ons geluistert. Het was echt niet respectvol. Als we speciale wensen hadden of gewoon een vraag, waren we gelijk lastig. We kregen te horen dat E., een ervaren verpleegkundige, ons al diverse malen dingen goed had uitgelegd. We hebben hier niets van gemerkt, wat wel opviel was haar lompe houding en botte reakties. Mijn vader had een voedings sonde en dat was niet voor niets, want van eten werd hij misselijk. Volgens de diëtiste moest hij gewoon gaan eten. Tot drie keer toe is de sonde eruitgehaald en opnieuw geplaatst. Uiteindelijk kon mijn vader er helemaal niets aan doen. Heel emotionel allemaal. Geen enkele begrip van diëtiste en verpleegkundigen. Ik ben blij dat mijn vader uiteindelijk weer thuis is. Ik hoop niet dat hij ooit terug hoeft naar die afdeling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Flevoziekenhuis Almere? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.