Flevoziekenhuis Almere

Ziekenhuis

Hospitaalweg 1 1315 RA Almere
036-868 88 88
Deze locatie is onderdeel van Flevoziekenhuis

Waardering van Flevoziekenhuis Almere - Almere op 21 januari 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Oogaandoeningen

Specialisme

Oogheelkunde

Om 15.45 een afspraak bij poli oogheelkunde. Ik vraag om 15.40 bij het melden of er een wachtrij is. De reactie die ik krijg is weet ik niet, maar de afspraak an 15.35 moet ook nog naar binnen. Om 16.05 pas naar binnen bij een verpleegkundige, die zegt geen vooronderzoek te kunnen doen bij kleine kinderen, of ik dan het probleem wil voorleggen. Wat ik duidelijk aan telefoon ook al gemeld heb bij het maken van een afspraak. Nu moet ik weer 30 min wachten voordat een arts hem gaat zien. Wat is dat voor rare manier van patiënten zien.

Reactie van/namens Ziekenhuis Flevoziekenhuis Almere - Almere

Geachte heer/mevrouw, wij vinden het zeer vervelend dat u deze negatieve ervaring heeft met onze afdeling Oogheelkunde. Wij zouden het op prijs stellen indien u ons de gelegenheid geeft om inhoudelijk te reageren op uw bericht. Zou u middels een e-mail aan hromp@flevoziekenhuis.nl uw telefoonnummer aan ons willen doorgeven? De bedrijfsleider neemt dan rechtstreeks contact met u op om uw ervaringen te bespreken. Met vriendelijke groet, het Flevoziekenhuis

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Flevoziekenhuis Almere? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.