Waardering van Flevoziekenhuis Almere - Almere op 24 juni 2019

2.0
  • Neurologische aandoeningen
  • Anesthesiologie

Tijdens een consult bij heer E.Ohlsen :door heel veel pijn werd ik met spoed door gewezen naar pijnpoli en heer E.Ohlsen ontvang mij.... maar wanneer hij begin met zijn conclusie en alle nadelen van mijn ziekte dacht ik gelijk of ik in een horror film terecht bent of beter niet meer leven!!!ik probeer toch van hem nog de kans krijgen om een oplossing te vinden en dit ook was geen optie.ik vind zijn ervaring, patiént behandeling en hele diagnosen zijn fout en hoop de directie van deze ziekenhuis gaan dit in echt onderzoeken.

Reactie van/namens Ziekenhuis Flevoziekenhuis Almere - Almere

geplaatst op 27 juni 2019

Geachte heer / mevrouw,
Het is duidelijk dat u teleurgesteld bent over het consult bij onze Pijnpoli. U hebt informatie gekregen die u liever niet had willen horen. Het is echter de wettelijke plicht van een arts om de patiënt duidelijk te informeren over de door hem gestelde diagnose. Ook moeten de verschillende behandelmogelijkheden en de daaraan verbonden voor- en nadelen (bijvoorbeeld risico’s) met de patiënt besproken worden.
Met vriendelijke groet, het Flevoziekenhuis

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Flevoziekenhuis Almere? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.