Waardering van Flevoziekenhuis Almere - Almere op 18 november 2019

• N.v.t.

4.3
  • Botbreuken
  • Orthopedie

Via huisarts 1 Juli naar SEH bleek ik een polsbreuk te hebben deze is voordat er een arts heeft gekeken al in het gips gezet, daarna kwam pas een arts kijken. 10 Juli nieuw gips ook weer na nieuw gips ook arts na het gipsen. 25 Juli gips eraf even arts gezien. Ik heb gezegd over bobbel bij pols geen reactie arts vond het normaal. 5 sept. een afspraak bij dokter van Bommel gemaakt over het feit dat de pols pijnlijk bleef en een vreemde stand. Hij vond dit normaal. Via de huisarts verwezen naar een kliniek in Amsterdam daar 23 okt. MRI gemaakt bleek een TFCC te hebben, als dit in uw ziekenhuis was geconstateerd waren we er nu al vanaf nu moet ik in december geopereerd worden en zit ik mooi met de feestdagen. Het vertrouwen in uw ziekenhuis is dus voor mij niet erg groot.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Flevoziekenhuis Almere? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.