Waardering van Franciscus Gasthuis - Rotterdam op 27 december 2012

2.8

6 weken geleden is bij moeder diagnose''baarmoederkanker''gesteld op bij gynaocologie,1 dag voor de operatie word het afgezegd omdat ik[zoon] een second opinum heb aangevraagd en informatie ging inwinnen bij huisarts van me moeder om welke vragen ik mocht stellen etc, ik heb dit echter gedaan om het beste te krijgen voor me moeder! maandagochtend om 08:30 word ik gebeld door de chirurg met de mededeling dat zij de operatie tog liefer niet wil doen om dat er geen wederzijds vertrouwen was in haar ogen? de wereld zakte weg van me voeten ik zei nog weet u wel wat u zegt doktor? en waarom? ja zegt zij je heb een second opinum aangevraagd en informatie ging je halen bij daniel den hoed[kanker clinic] etc etc...kanker en geen operatie ?

Reactie van/namens Ziekenhuis Franciscus Gasthuis - Rotterdam

Geachte heer,

Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over de behandeling van uw moeder. Artsen, verpleegkundigen en alle andere medewerkers proberen de zorg- en dienstverlening zoveel mogelijk af te stemmen op de wensen van de patiënten die ons ziekenhuis bezoeken.

Als u wilt, kunt u naast deze waardering op ZorgkaartNederland, contact opnemen met onze klachtenfunctionaris. Zij is vrijdag 4 januari 2013 weer aanwezig via telefoonnummer 010 - 461 6701. Als u haar vervanger wilt spreken, neemt u contact op via telefoonnummer 010 - 461 6161 en vraagt u naar oproep 3263.

Dankzij uw opmerkingen kan de zorg- en dienstverlening aan u en anderen worden verbeterd.

Hartelijke groeten,

Kirsten van der WorpAdviseur Marketing & Communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Franciscus Gasthuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.