Waardering van Franciscus Gasthuis - Rotterdam op 22 januari 2019

7.6
  • Bindweefselaandoeningen
  • Reumatologie

Heb helaas een paar keer mee gemaakt dat de arts niet goed luisterde naar me als ik me pijn klachten uit legde waardoor ik erna ben op genomen in het ziekenhuis. Heb soms nog steeds het gevoel dat de arts mijn pijnklachten niet serieus neemt . Verder ben ik zeer tevreden over het ziekenhuis de verpleging en ook specialisten zijn goed mijn arts is verder ook goed alleen jammer dat ik het idee heb dat ze me soms niet serieus neemt.

Reactie van/namens Ziekenhuis Franciscus Gasthuis - Rotterdam

geplaatst op 28 januari 2019

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om deze waardering achter te laten. We vinden het fijn om te weten dat u tevreden bent over het ziekenhuis, de verpleging en uw arts maar we vinden het ook vervelend om te lezen dat u het gevoel heeft dat uw arts niet altijd goed naar u luistert.

U kunt dit natuurlijk altijd zelf met uw arts bespreken. Hij of zij staat hier zeker voor open. Maar mocht u dit om een bepaalde reden niet willen, dan kunt u dit ook altijd bespreken met de cliëntvertrouwenspersoon van het ziekenhuis. Zij denken graag met u mee en helpen u waar mogelijk om de zorg voor u te verbeteren.

De cliëntvertrouwenspersoon is bereiken via telefoonnummer
010 – 893 4125 of 010 - 461 6701.

Met vriendelijke groet,
Franciscus Gasthuis & Vlietland

Bent u of werkt u voor Franciscus Gasthuis? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.