Waardering van Franciscus Gasthuis - Rotterdam op 9 mei 2018

8.7

Ik ben sinds kort begonnen aan het obesitas programma, en ik moet zeggen in het begin was ik erg bang voor alles. Maar nu 12 juni heb ik alweer mijn 3de afspraak de zogenoemde analyse dag en ik voel mij steeds meer op mijn gemak. Ja klinkt raar, omdat het toch een opname wordt. Maar al het personeel wat ik tot nu tot heb gesproken en gezien geven mij zoveel vertrouwen dat ik nu na bijna 10 jaar durf om dit te gaan doen. Werkelijk ik heb om diverse redenen heel veel ziekenhuizen van binnen en buiten moeten meemaken maar zo goed gevoel als bij het franciscus heb ik werkelijk nog nooit meegemaaakt. Echt ik neem nu al mijn petje af voor alle medewerkers.

Reactie van/namens Ziekenhuis Franciscus Gasthuis - Rotterdam

Hartelijk dank voor dit mooi compliment aan ons team van specialisten en verpleegkundigen! Wij geven dit aan hen door.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Franciscus Gasthuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.