Franciscus Gasthuis

Samenwerking

Plasproblemen

Specialisme

Urologie

Ik werd op de afdeling urologie door de Physician Assistent i.o.ontvangen. Op een voortreffelijke wijze werd ik door haar onderzocht op eventuele aanwezigheid van prostaatkanker. Zij nam m.i. ruim de tijd voor een langdurig onderzoek. Verder stelde zij mij op een kalme wijze gerust en beantwoordde op een makkelijk begrijpbare wijze al mijn vragen.. Uiteraaard was ik erg verheugd toen zij mij vertelde dat mijn prostaat prima i.o. was. Ik wil haar hier voor hartelijk danken .Ik zal de afdeling urologie Fransiscus bij iedereen aanbevelen.

Reactie van/namens Ziekenhuis Franciscus Gasthuis - Rotterdam

Wij vinden het erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent en dat u de moeite heeft genomen om deze waardering te schrijven. Wij geven het door aan de afdeling Urologie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Franciscus Gasthuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.