Waardering van Franciscus Gasthuis - Rotterdam op 30 juni 2011

7.7

Ik wil graag een kanttekening maken bij deze waardering (redactie: bij de cijfers) want de verpleegafdeling internenefrologie/rematolgie derma mdl op de 7e vind ik de meest waardeloze afdeling die je maar kan bedenken die verdienen echt nog geen 2 alles ging verkeerd bij onze gehandicapte dochter tot verkeerde medicijnen aan toe dus echt geen kleinigheden verkeerde matras, doorligplekken. Ook na herhaaldelijk klagen: nee ik zeurde. Jammer dat het nu zo moeilijk te herstellen is. Ook jammer voor die paar mensen die ontzettend hard werken daar, is dit helemaal niet leuk voor maar helaas dat zijner maar een paar de meerderheid verpest het duidelijk te veel leerlingen die denken dat ze de wijsheid in pacht hebben. Reactie zorgverlener: Het spijt ons dat u ontevreden bent over de door ons geboden zorg en service. Als u dat op prijs stelt, kunt u hierover contact opnemen met onze klachtenfunctionaris via 010-4616161, vraag naar piepernummer 3263, of via het contactformulier op onze website, http://www.sfg.nl/smartsite.dws?id=760. Met vriendelijke groet, Namens het Sint Franciscus Gasthuis

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Franciscus Gasthuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.