Franciscus Gasthuis

Ziekenhuis

Kleiweg 500 3045 PM Rotterdam
Deze locatie is onderdeel van Franciscus Gasthuis & Vlietland

Waardering van Franciscus Gasthuis - Rotterdam op 5 februari 2017

Super slecht, super langzaam, wordt niet serieus genomen, maken grapjes over het probleem. Wordt netjes gevraagd of het sneller mag en wordt niet serieus genomen of enige begrip getoond. Worden dingen gezegd als: "grapjas hahaha" wat dus in geen geval grappig is of leuk want dhr. die geholpen moest worden ging letterlijk dood van de pijn. Wachttijden duurde gemiddeld 60-120min terwijl het ongelooflijk rustig was en ook werd verteld toen we het vroegen. De personen die ons hielpen waren "aan het overleggen" in onze ogen zaten ze lekker te kletsen en grapjes te maken. Kortom raad het niemand aan!

Reactie van/namens Ziekenhuis Franciscus Gasthuis - Rotterdam

Dank dat u uw ervaring ook hier met ons wilt delen. We vinden het erg spijtig om te lezen dat u de zorg in ons ziekenhuis zo heeft ervaren. Wij waarderen het als u over uw ervaring in gesprek gaat met onze cliëntvertrouwenspersoon. Dit geeft u wellicht meer duidelijkheid over uw afspraak en het geeft ons de kans om van uw ervaring te leren. Onze cliëntvertrouwenspersoon bereikt u via telefoonnummer 010 - 461 6701 of 010 - 461 6276.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Franciscus Gasthuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.