Waardering van Franciscus Gasthuis - Rotterdam op 1 maart 2019

7.0
  • Longaandoeningen
  • Longziekten en tuberculose

Ten eerste het Telefonische Contact,met het ziekenhuis, Ik vroeg met het Franciscus Gasthuis, Ja, Ja,Ik werd  door verbonden,naar de longpoli.  In de wacht, er zijn  negen wachtenden voor U.Verschrikkelijk ,Eindelijk na een lange wachttijd van ongeveer twintig minuten, alles uit gelegd, het wordt voor gelegd, aan de longcosulente , die neemt dan contact met de longarts , wat er gaat gebeuren, en belt dan terug, En dan maar afwachten, wat er gaat gebeuren,

Reactie van/namens Ziekenhuis Franciscus Gasthuis - Rotterdam

Wij vinden het erg vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten aan de telefoon. We zullen dit ook doorgeven aan de afdeling zodat er bekeken kan worden hoe we de bereikbaarheid kunnen verbeteren. Uiteraard hopen we dat u inmiddels een reactie heeft ontvangen.

Mocht u de behoefte hebben om uw ervaring ook vertrouwelijk te bespreken met een cliëntenvertrouwenspersoon van ons ziekenhuis, dan kan dat natuurlijk. U kunt haar bereiken via telefoonnummer 010 – 893 4125 of 010 - 461 6701.

Met vriendelijke groet,
Franciscus Gasthuis & Vlietland

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Franciscus Gasthuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.