Franciscus Vlietland

Deze locatie is onderdeel van Franciscus Gasthuis & Vlietland

Waardering van Franciscus Vlietland - Schiedam op 7 februari 2017

Specialisme

Orthopedie

21 december nieuwe knie geplaatst door dr. Boekhorst, nu 7 weken later kan ik bijna alles weer, ik loop zonder krukken, de wond is goed genezen en ik kan de knie goed buigen, ben zeer tevreden! Een minpuntje tijdens de opname was de kwaliteit van het beddengoed, veel lakens met nog zichtbare vlekken en scheuren, heel armoedig, ook tot ergernis van verpleegkundigen, die overigens zelf prima werk leverden.

Reactie van/namens Ziekenhuis Franciscus Vlietland - Schiedam

Wat fijn dat u de zorg zo goed heeft ervaren in ons ziekenhuis. Wel spijtig om te horen dat het beddengoed in slechte staat was. Uw waardering is gedeeld met dokter Boekhorst en met de afdeling waar u verbleef.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Franciscus Vlietland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.