Franciscus Vlietland

Deze locatie is onderdeel van Franciscus Gasthuis & Vlietland

Waardering van Franciscus Vlietland - Schiedam op 15 december 2017

Specialisme

Urologie

Controle afspraak na operatie in juli was door secretaresse van afd. vergeten. Zelf gemaakt na enkele maanden na de operatie voor mijn 95 jarige moeder. Na controle in Vlietland kreeg ik (als haar dochter ) via mijn voicemail te horen dat er medicatie naar mijn moeder gestuurd zou worden. Geen uitleg van apotheek waarvoor dit medicijn bedoelt was. Moeder ontving dus zomaar medicijnen aan de deur en ik ben zelf maar op internet gaan zoeken waar dit voor was. Want op de voicemail werd gemeld dat ik bij vragen maar maandag moest bellen! Handig om dit rond 17.00 uur in de middag op vrijdag zomaar in te spreken. Ik noem dit onverantwoord. Ben hier boos over.

Reactie van/namens Ziekenhuis Franciscus Vlietland - Schiedam

Wij stellen het zeer op prijs als u uw ervaringen na de opname van uw moeder in ons ziekenhuis zou willen bespreken met onze cliëntvertouwenspersoon via telefoonnummer 010-893 5442.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Franciscus Vlietland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.