Waardering van Franciscus Vlietland - Schiedam op 31 mei 2016

3.8
  • Galstenen
  • Chirurgie (Heelkunde)

Geen idee dat afspraak voor opname 2,5 uur duurt. Geen pijnmedicatie omdat ik allergische ben voor de gangbare medicatie kreeg gewone paracetamol 2 x 500. Na vermelding dat ik honger had niet echt snel op gereageerd moest er nogmaals om vragen. Wisten niet dat begeleider van zaal moest terwijl ik  operatie kreeg. wisten niet dat ik moest blijven. Geen reactie opdat ik pijn had er zou de volgende  dag gebeld worden met de arts. Zaal was netjes en schoon.

Reactie van/namens Ziekenhuis Franciscus Vlietland - Schiedam

Beste heer/mevrouw, Dank voor uw beoordeling en vervelend om te lezen dat u geen prettige ervaring hebt gehad. Wij stellen het zeer op prijs als u hierover contact wilt opnemen met de cliëntvertrouwenspersoon van Franciscus Vlietland. Dit kan via telefoonnummer 010 - 893 5442.

Met vriendelijke groet, Franciscus Vlietland

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Franciscus Vlietland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.