Waardering van Franciscus Vlietland - Schiedam op 6 augustus 2018

• N.v.t.

5.0

Ik kom gelukkig niet vaak in t ziekenhuis. Maar nu kom ik een keer om bloed te laten prikken. Is t bloedheet, kan ik echt nergens water vinden. In de centrale hal niet. Bij t winkeltje was op de 7 up na alles uitverkocht. Vind t echt belachelijk dat er in t ziekenhuis geen water staat.  Had 25 wachtende voor me bij het bloedprikken.

Reactie van/namens Ziekenhuis Franciscus Vlietland - Schiedam

Dank dat u ons hierop attendeert en excuses voor het ongemak. Wij vermoeden dat de drankjes in het winkeltje door de tropische temperaturen extra snel waren uitverkocht. Wij zullen dit aan hen doorgeven en verzoeken hier rekening mee te houden. Wij begrijpen zeker dat u op zo’n bijzonder warme dag behoefte heeft aan een bekertje water. Uiteraard hopen wij dat dit niet nog een keer voorkomt, maar u kunt van onze gastheer/gastvrouw in de centrale hal altijd om een bekertje water vragen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Franciscus Vlietland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.