Waardering van Franciscus Vlietland - Schiedam op 22 februari 2017

9.2
  • Verstandskiezen trekken
  • Neurochirurgie

Mijn ervaring met dit ziekenhuis in Schiedam is geweldig ik ben vroeger al een x behandeld in een ziekenhuis voor mijn verstandskiezen en dat ging helemaal mis. Hierdoor was ik verschrikkelijk bang om me te laten behandelen maar de arts en assistente waren meer dan vriendelijk en hebben me fantastisch geholpen de assistent heeft mijn hand vast gehouden en ik mocht zo hard knijpen als ik wilde de chirurg heeft me constant verteld wat hij ging doen waardoor ik me heel goed voelde tuurlijk was ik nog steeds bang voor wat komen ging en nee het is nooit een pretje maar deze mensen zijn meer dan kundig! Ik ben ze erg dankbaar.

Reactie van/namens Ziekenhuis Franciscus Vlietland - Schiedam

Wat fijn dat u de zorg in ons ziekenhuis zo positief heeft ervaren. Uw hartelijke woorden zijn gedeeld met de betreffende afdeling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Franciscus Vlietland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.