Waardering van Franciscus Vlietland - Schiedam op 20 februari 2014

5.8
  • Interne geneeskunde

Momenteel 4 maanden thuis door een opvlamming van de crohn. 6 weken geleden voor het laatst in het ziekenhuis geweest en samen met mijn vrouw een nieuwe afspraak gemaakt voor mij en ik mocht 19 februari om 16.10 terugkomen voor controlle. Dat is toevallig zeiden wij beide, mijn vrouw is dan jarig. Vervolgens de arboarts gebeld want die wilde mij de dag erna zien dus 20 februari. Vandaag kijk ik even in de afsprakenkaart voor de precieze tijd heeft de assistente 17 februari opgeschreven dus krijg nu een factuur voor het niet komen opdagen van afgelopen maandag. Na contact te hebben opgenomen met de assistente weet ze even niet meer hoe of wat maar die factuur komt sowieso. Dit vind ik niet terrecht!

Reactie van/namens Ziekenhuis Franciscus Vlietland - Schiedam

Het spijt ons dat u ontevreden bent over uw behandeling in ons ziekenhuis. Om precies na te gaan wat er aan de hand is, en zo mogelijk onze dienstverlening te verbeteren, stellen wij het op prijs als u contact opneemt met de afdeling Klachten. Dit kan via telefoonnummer (010) 893 5442 of per email klacht@vlietlandziekenhuis.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Franciscus Vlietland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.