Waardering van Franciscus Vlietland - Schiedam op 21 februari 2014

4.5
  • Orthopedie

Na een operatieve ingreep (nieuwe knie) is er tijdens de operatie iets niet goed gegaan, ik ben gaan spugen. Bij terugkomst op de afdeling na de IC kreeg ik van niemand uitleg moest het doen met het kleine beetje wat de chirurg mij verteld had, dat was vlak na de narcose dus niet goed tot mij doorgedrongen. Mijn familie tastte helemaal in het duister. Het was ook erg rommelig op de afdeling, iedereen liep door elkaar en van enige communicatie was geen sprake. De dag daarna de warme maaltijd, dat was een regelrechte ramp, hoe kunnen jullie patiënten zo iets voorschotelen, ben met diarree uit het ziekenhuis gekomen, rook en proefde na een week nog dat eten. Al een klacht over ingediend maar krijg de indruk dat dat gewoon de doofpot ingaat. Kan nog wel even doorgaan, maar dit is voor wat mij het meeste dwarszit, heb ook wel een tijdje nodig gehad om emotioneel weer in orde gekomen.

Reactie van/namens Ziekenhuis Franciscus Vlietland - Schiedam

Wij vinden het erg vervelend dat u deze ervaring hebt meegemaakt en stellen het op prijs als u hierover contact opneemt met de afdeling klachten van het Vlietland Ziekenhuis. Dit kan via telefoonnummer (010) 893 5442 of emailadres klacht@vlietlandziekenhuis.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Franciscus Vlietland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.