Franciscus Vlietland

N.v.t.

Eczeem

Specialisme

Dermatologie

Ons zoontje had hele erge eczeem. We hadden alles al geprobeerd qua zalven, dieeeten, en homeopatische behandelingen. Radeloos waren we. Ons zoontje had jeuk waar hij s nachts van wakker werd, de open plekken gingen soms ontsteken en het zag er heel naar uit. Toen werden we gelukkig doorgestuurd naar de poli dermatologie van het Franciscus Vlietland. De dermatoloog nam alle tijd om ons te helpen. We hebben verschillende soorten zalf gekregen waar onze zoon meerdere keren per dag mee ingesmeerd moet worden. Dit hebben we opgenomen in ons ochtend en avond ritueel, daarnaast kregen we enorm veel tips en speciaal middel voor in bad. Nu is de huid van ons zoontje rustig en zacht!  Dit had ik niet meer durven hopen! De dermatoloog en ook het andere personeel was ontzettend lief en begripvol! Zo fijn!

Reactie van/namens Ziekenhuis Franciscus Vlietland - Schiedam

Hartelijk dank voor deze mooie waardering. Fijn om te lezen dat uw zoontje zo goed is geholpen. Wij geven uw waardering door aan het team van de polikliniek Dermatologie in Franciscus Vlietland.

Met vriendelijke groet,
Franciscus Gasthuis & Vlietland

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Franciscus Vlietland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.