Franciscus Vlietland

Waardering van Franciscus Vlietland - Schiedam op 7 september 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Over de artsen en afspraken niets dan goeds maar het restaurant krijgt een dikke nul -Elke dag na bezoektijd kopen we daar twee ijsjes, de prijs is giga maar dat weten we. Net terug van weer ons dagelijkse bezoek, wij ijsjes halen door een foutje had ik vijf cent te weinig bij me, op mijn vraag of ik morgen die stuiver mocht betalen was het antwoord van die donkere medewerker nee ijsjes zijn terug de vriezer in gegaan en ik koop daar nooit meer wat

Reactie van/namens Ziekenhuis Franciscus Vlietland - Schiedam

Wij vinden het heel vervelend om te lezen dat u deze ervaring heeft gehad. Het restaurant in de centrale hal wordt gerund door een cateraar waar wij een samenwerking mee hebben. Wij zullen uw ervaring ook met hen bespreken. Stelt u het op prijs als zij nog contact met u willen opnemen hierover? Zo ja, zou u dan contact op willen nemen via 010 – 893 4125 en uw gegevens willen doorgeven?

Met vriendelijke groet,
Franciscus Gasthuis & Vlietland

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Franciscus Vlietland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.