Waardering van Franciscus Vlietland - Schiedam op 21 augustus 2013

8.3

Paar weken geleden curettage ondergaan en ik moet zeggen ik moest voor het eerst onder narcose en het viel allemaal zo mee. Ik werd door de narcotiseur eerlijk voorgelicht wat ik kon verwachten, was prima voorlichting. Keurig op tijd geholpen. S middags opgenomen en alles ging gezellig, niet zonder humor en ik werd erg op mijn gemak gesteld. Na de ingreep werd ik verwend met lekkere boterhammen met beleg met thee en alles wat ik wilde. Ik was best nerveus maar als ik weer onder narcose zou moeten heb ik nu echt vertrouwen en ga er "met plezier" terug. Personeel was netjes en betrokken en lief.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Franciscus Vlietland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.