Franciscus Vlietland

Samenwerking

Amandelontsteking

Specialisme

Keel-, Neus en Oorheelkunde

Wat een .... Ziekenhuis. Mijn zoontje is 3 en heeft autisme.  We hadden om 11u afspraak bij kno. Dus we stonden in Berkel en Rodenrijs bleek het vlietland te zijn. Wij snel naar Vlietland gereden. Ik heb onderweg 5x gebeld, 0x werd er opgenomen. Om 7 over 11 stond ik bij de balie. Stond mvr aan de balie nog zeker een kwartier bij de balie aan de telefoon. Je raad het al toen was ik opeens veelste laat. Toen ben ik uit me slof geschoten en kon mijn zoon opeens wel geholpen worden. En idd operatie nieuwe buisjes en amandelen eruit. Dus met mijn moeder telefonisch erbij de afspraak gemaakt. Want ik ben alleenstaand dus ik heb oppas en dergelijke nodig. Alwel toen gingen we bloed prikken. 3 kwartier gewacht eindelijk aan de beurt. Kregen we te horen dat we papiertje moesten hebben. Ik proberen uit te leggen dat de hoofdlocatie het erin gezet had maar daar wilden ze niks van weten. Dus maandag terug gegaan naar de hoofdlocatie en die vond het allemaal maar vreemd. Manneke was in 15 min klaar met bloedprikken. Word ik vrijdagochtend gebeld dat de operatie niet doorgaat. Dit was mij niet vertelt dat ze konden afzeggen. Ik was boos want ze hadden 0 begrip dat mensen nu voor niks diensten geruild hebben om het allemaal te bewerkstelligen. Toen noemde ze een nieuwe datum waarop ik geen oppas heb dus ik heb gezegd dat het niet kan. Krijg ik gewoon een brief met die datum! Wat een ziekenhuis. Nooit meer Vlietland. 0 begrip voor je situatie. 0 meedenken in oplossingen. Het is hun manier of niks.

Reactie van/namens Ziekenhuis Franciscus Vlietland - Schiedam

Wij vinden het erg vervelend dat u deze ervaring heeft gehad. We waarderen het ook dat u de moeite heeft genomen om dit aan te geven. Omdat wij graag willen uitzoeken hoe dit allemaal is gelopen, stellen we het op prijs als u hierover contact wil opnemen met de cliëntvertrouwenspersoon van ons ziekenhuis. Dit kan via telefoonnummer 010 – 893 4125 of 010 - 461 6701.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Franciscus Vlietland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.