Waardering van Gelre Apeldoorn - Apeldoorn op 3 augustus 2012

8.7

De door Gelre gekozen methode van het schriftelijk bevestigen van afspraken en het afstemmen van gecombineerde afspraken op zo mogelijk aansluitende tijden op dezelfde dag wordt als plezierig en efficiënt ervaren. Op de verpleegafdeling Orthopedie van het Gelre wordt de voorbereiding op een, in mijn geval plaatsing van een totale knieprothese, prima wijze verricht. Op de dag van opname en ingreep ben ik uiterst vriendelijk ontvangen en voorbereid door het verzorgend personeel. De voorbereidende handelingen binnen de OK werden vriendelijk en geruststellend uitgevoerd. Tijdens het verblijf op de afdeling Orthopedie ( 5 dagen) heb ik gevoeld hoe betrokken het verplegend personeel is bij de patiënten. Ondanks grote drukte op de afdeling blijft er ruime aandacht voor de patiënt. Het verplegend personeel komt bij mij als zeer deskundig over. Ik voelde mij als het ware als een "gast" op de afdeling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gelre Apeldoorn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.