Gelre Apeldoorn

Ziekenhuis

Albert Schweitzerlaan 31 7334 DZ Apeldoorn
Deze locatie is onderdeel van Gelre ziekenhuizen

Waardering van Gelre Apeldoorn - Apeldoorn op 1 mei 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Bevalling

Specialisme

Gynaecologie en Obstetrie

Ik ben in december 2016 geholpen met een keizersnee waarbij de placenta aan mijn kind hebben vast gelaten als alternatief op de lotusbevalling die ik zelf graag had gehad maar niet lukte.Vooraf bij mijn poging vaginaal te bevallen heeft er een stagiaire bij mij getoucheerd zonder dit goed door te spreken/ af te stemmen met mij terwijl ik aan het bevallen was. Daarna, op eigen verzoek, ben ik uitstekend geholpen door dr. Huiskes en dr. Huisman. Toch had ik graag meteen alle informatie gehad, die beide doktoren al hadden voordat ze mij advies gaven voor een keizersnee, om zonder oordeel van anderen mijn eigen keuzes te kunnen maken. Achteraf is mij verteld dat mijn kind hoger in mijn buik was komen te liggen na het persen dan voor het persen, deze feiten had ik graag meteen gehoord (had ik mijn keuze gemakkelijker kunnen maken) maar is mij onthouden omdat het oordeel van de doktoren was dat mij dat zou teleurstellen (vanwege mijn harde werk/ best gedaan om vaginaal te bevallen), jammer want als iedereen gewoon de feiten verteld zonder oordeel dan kan iedereen in vrijheid zijn eigen keuzes uitstekend maken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gelre Apeldoorn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.