Gelre Apeldoorn

Ziekenhuis

Albert Schweitzerlaan 31 7334 DZ Apeldoorn
Deze locatie is onderdeel van Gelre ziekenhuizen

Waardering van Gelre Apeldoorn - Apeldoorn op 29 augustus 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Hyperthyreoïdie

Het valt mij nogal tegen. Ik ben door de huisarts verwezen naar de endocrinoloog. De afspraak met haar is meermalen vlak van te voren geannuleerd en dan krijg ik vervolgens in plaats daarvan een afspraak met een verpleegkundige endocrinologie in opleiding. Nu is dit een vriendelijk persoon en m.i. ook serieus, maar hij is nog in opleiding. Dat respecteer ik. Dit is m.i. echter niet gelijkwaardig aan de kennis en kunde van een endocrinoloog waarnaar ik i.v.m. de geconstateerde ziekte van mijn schildklier verwezen ben door mijn huisarts. Ik krijg de indruk, dat er niet optimaal met de belangen van mijn gezondheid wordt omgegaan. Ik meen, dat ik dit wel mag verwachten. Ik vind de betrokkenheid van den endocrinoloog beneden de maat.

Reactie van/namens Ziekenhuis Gelre Apeldoorn - Apeldoorn

Wat vervelend dat u deze ervaring heeft gehad binnen Gelre ziekenhuis. We komen graag met u in contact.
U kunt ons bereiken via tel. nr: 055-5818855 of klachtenfunctionaris@gelre.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gelre Apeldoorn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.