Gelre Apeldoorn

Ziekenhuis

Albert Schweitzerlaan 31 7334 DZ Apeldoorn
Deze locatie is onderdeel van Gelre ziekenhuizen

Waardering van Gelre Apeldoorn - Apeldoorn op 2 juli 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Beroerte

Specialisme

Neurochirurgie

Ik heb in mei 3 dagen in het ziekenhuis gelegen ivm een beroerte. De dames en heren welke je verzorgen doen zo goed hun best en nemen hier nog tijd voor je. Wat mij het meeste schokte was dat ik zaterdags na huis zou mogen,de weekend neuroloog vroeg aan mij wat er was besproken op de vrijdag met de cardioloog. Mijn mond viel open van verbazing,ik ben geen arts en ik neem aan dat u weet waar over u praat. Men keek mij aan en zij u mag wel naar huis,zonder wat ik wel of niet mag doen,waar moet ik op lette etc. Het ontslag was het vreemdste wat ik al mijn leven heb meegemaakt. Begrijp niet dat dit zo maar kan, De CVA verpleegkundige gaf aan dat er op dit moment meer mensen met dit soort klachten. Ik hoop dat men er wat heeft gedaan

Reactie van/namens Ziekenhuis Gelre Apeldoorn - Apeldoorn

Wat vervelend dat u deze ervaring heeft gehad in het ziekenhuis. We komen graag met u in contact. Wij zijn te bereiken via tel. nr. 055-5818855 of via klachtenfunctionaris@gelre.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gelre Apeldoorn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.