Waardering van Gelre Apeldoorn - Apeldoorn op 8 juli 2016

6.0
  • Buitenbaarmoederlijke zwangerschap
  • Verloskunde

Ik moest mij ' s ochtends om 9.00u nuchter melden bij dokter Huisman ivm. Verdenking EUG. Ik stond al 2 weken onder controle. Wanneer mijn HCG ook deze dag toegenomen zou zijn werd ik geopereerd. Mijn HCG was toegenomen en ik werd opgenomen en zou dezelfde dag geopereerd worden. Na verschillende malen uitstel kwam om 20.00u de mededeling dat er die dag geen plaats meer was, ik mocht naar huis om de volgende ochtend terug te komen voor een operatie. Ik stond als eerste op de lijst... ' s ochtends kwam echter wederom de mededeling dat er een spoedgeval tussendoor kwam. Eenmaal voorbereid op de OK infuus etc. Allemaal alIn kwam er wederom een spoedgeval tussen.... Dokter Huisman bood meerdere malem zijn excuses aan... Wat moet die man hard werken en wat een Slechte planning in het ziekenhuis. Tot overmaat van ramp kwam ik bij een man 60 plus op de kamer te liggen.... Voelde me rot!

Reactie van/namens Ziekenhuis Gelre Apeldoorn - Apeldoorn

We vinden het erg vervelend dat u zo lang hebt moeten wachten voordat u geopereerd kon worden en komen graag met u in contact.
Uw ervaring willen we graag gebruiken om tot verbeteringen te komen.

0575-592435 / 055-5818271 of klachtenfunctionaris@gelre.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gelre Apeldoorn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.