Waardering van Gelre Apeldoorn - Apeldoorn op 8 juni 2011

3.8

Maand geleden urinewegonderzoeken gehad met onze 1,5 jarige dochter, bleken de afspraken 2 dagen later gepland te staan dan haar opnamedag, lekker practisch, uiteindelijk wel dezelfde dag de onderzoeken nog gehad maar ons meissie moest door deze misstap wel 3 uur langer met een ingebrachte katheter rondhobbelen! Onderzoek zou haar verder geen pijn doen volgens verpleegsters dus ze kreeg geen kalmerend middel (terwijl de kinderarts ons verteld had dat ze dat wel zou krijgen!) Reden dat ze het niet kreeg: dan moest ze 3 uur langer in het ziekenhuis blijven ter nacontrole op evt. allergische reacties op het middel! Bij het onderzoek waarbij contrasvloeistof in de blaas gespoten werd via het katheder heeft mijn meisje 10 minuten lang liggen schreeuwen, tranen met tuiten met uitgestrekte armen naar mij toe van, help me dan toch., en ze moest maar blijven liggen; vreselijk!!! Vorige week was een opname gepland om haar neusamandelen te verwijderen, kom ik 's morgens 7 uur aan in het ziekehuis met mijn nuchter gehouden meissie, blijkt er weer iets mis te zijn gegaan, mijn kleine meid samen met nog een meisje stonden niet op lijst, na veel gepraat niks bereikt, we konden gewoon weer naar huis! Inmiddels overgestapt naar ander ziekenhuis!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gelre Apeldoorn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.