Gelre Apeldoorn

Ziekenhuis

Albert Schweitzerlaan 31 7334 DZ Apeldoorn
Deze locatie is onderdeel van Gelre ziekenhuizen

Waardering van Gelre Apeldoorn - Apeldoorn op 6 februari 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Specialisme

Oogheelkunde

Met spoed naar oogheelkunde van het gelre zkh doorverwezen ivm een gaatje in mijn netvlies. Je wordt van kamertje naar kamertje gestuurd en als je zelf niets vraagt, heb je geen idee wat ze aan het doen zijn. Uiteindelijk gelaserd (waarbij de arts gewoon maar druppels in het oog doet en je dan zelf maar moet vragen of dat verdovingsdruppels zijn), waarbij het gaatje gedicht is. Ik blijf echter met een gezichtsbeperking achter door een enorme vastzittende troebeling en dan zegt men gewoon dat ik daar maar mee moet leren leven, terwijl ik mijn werk niet kan uitvoeren, niet kan autorijden, lezen is lastig etc. In 4 afspraken 3 verschillende oogartsen gezien, die allemaal een ander verhaal hadden over de hersteltijd.

Reactie van/namens Ziekenhuis Gelre Apeldoorn - Apeldoorn

Wat vervelend dat u deze ervaring heeft gehad in het ziekenhuis.
We komen graag met u in contact.
Wij zijn te bereiken op tel nr: 055-5818855 of via bureauklachtenenclaims@gelre.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gelre Apeldoorn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.