Waardering van Gelre Apeldoorn - Apeldoorn op 20 februari 2014

• Gynaecologie en Obstetrie

Na een prima zwangerschap ben ik toch voor de bevalling in het ziekenhuis terecht gekomen. Tijdens de weeën en later toen er na een avond en nacht toch besloten werd dat onze zoon met een keizersnede geboren moest worden zijn mijn man en ik enorm goed ondersteund, geïnformeerd en begeleid. De dagen daarna op de kraamafdeling hebben wij als bijzonder prettig ervaren. De verpleegkundigen nemen voldoende tijd om je alles wat noodzakelijk is uit te leggen. De overdrachten van de verpleegkundigen is super goed. Je hoeft niet telkens je verhaal opnieuw te doen. Maar als je wel je verhaal kwijt wil hebben ze een luisterend oor. Ze laten je in je eigenwaarde en ondersteunen je liefdevol in alles wat er na een bevalling bijkomt. De kraamafdeling maar ook couveuse afdeling van het Gelre ziekenhuis in Apeldoorn krijgen van ons een "warme douche"!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gelre Apeldoorn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.