Gelre Apeldoorn

Ziekenhuis

Albert Schweitzerlaan 31 7334 DZ Apeldoorn
Deze locatie is onderdeel van Gelre ziekenhuizen

Waardering van Gelre Apeldoorn - Apeldoorn op 22 juli 2013

Nazorg, na verwijdering van schroeven uit mijn enkel en voet, onvoldoende. Hechtingen lieten al los bij terug komst op zaal. Zwaluw-staartjes lieten los. Advies v.d. verpleging: Kalm aan doen, maar voet wel licht belasten. U kunt naar huis! Thuis diverse bloedingen gehad. Na tel. contact was het advies extra druk verband aanleggen! (moet je wel de spullen in huis hebben en verstand van zaken hebben!) Operatie snee zijkant voet is na 4 weken nog niet dicht en ongeveer 3/4 cm breed geworden. Ik ben 2x voor controle terug geweest in het ziekenhuis en heb nu een zalfje gekregen. (Mesitran)

Reactie van/namens Ziekenhuis Gelre Apeldoorn - Apeldoorn

Bedankt voor uw review. Graag kom ik met u in contact om uw ervaringen te bespreken. Uw review is anoniem. Zou u daarom contact met mij op willen nemen? Dat kan via tel 055 581 82 71 of klachtenfunctionaris@gelre.nl. U kunt ook het klachtenformulier op de website invullen.

Met vriendelijke groet,

Klachtenfunctionaris Gelre ziekenhuizen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gelre Apeldoorn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.