Waardering van Gelre Apeldoorn - Apeldoorn op 13 februari 2013

7.5

Over mijn behandelend arts niets anders dan lof. Verplegend personeel was over het algemeen ook goed. Alleen ik had 's nachts vreselijke pijn in mijn geopereerde schouder. Ik had een blokade gehad die lang zou werken, helaas was dit niet het geval. Had daarom al snel erge pijn. Vorig jaar ongeveer gelijke operatie gehad toen kreeg ik morfine die ik zelf kon doseren. De Nachtdienst liet me met mijn pijn liggen, ja 2 paracetamols kon ik krijgen, want ik had een blokade gehad die lang werkend was, en om 22u 2 paracetamols en tramadol gehad. Echter die werkten totaal niet. Pas 's nachts om 3u belde ze een dienstdoende arts en toen kreeg ik een morfine injectie. Door die vreselijke pijn ging ik dus bijna onderuit en dan zegt ze 'O, u heeft wel erge pijn". Dat was een erg nare ervaring. Gelre zet daarom niet in je brochure dat je geen pijn hoeft te hebben. Overdag kwam het ook nogal eens voor dat je ergens om vraagt, ze beloven het en het komt er op neer dat je er nog eens om moet vragen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gelre Apeldoorn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.