Waardering van Gelre Apeldoorn - Apeldoorn op 20 februari 2014

8.7
  • Plastische chirurgie

Vier jaar geleden heb ik een tumor uit mijn linkerborst laten weghalen en omdat het een eiwitgevoelige tumor was heb ik 18 maanden behandelingen gekregen, waardoor mijn linkerborst veel kleiner was geworden en in 2013 na een goed gesprek met Dr. Wever toch besloten om een borstverkleining aan mijn rechterborst te laten doen, dit is gebeurd op 22 Januari 2014. Ik heb niets dan lof voor alles wat ik de afgelopen vier jaar in het Gelre ziekenhuis te Apeldoorn heb ondergaan iedereen was vriendelijk en ik kon altijd terecht met vragen dit telt voor alle medewerkers waar ik mee te maken kreeg. Ik heb dit als zeer prettig ervaren in een voor mij zeer onzekere periode.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gelre Apeldoorn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.